TRANS OGLOSZENIA

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu trans ogloszenia. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Lubelskie - Lubartow » ZASPONSORUJ PANIĄ
23-latka o normalnej zgrabnej budowie ciała i o ładnej buzi szuka dominującego ale taktów ego sponsora który wprowadzi mnie w świat w którym to ty będziesz mym panem i władca. Oczekkuje w zamian czterocyfrowej kwoty za cala noc w hotelu bądź u ciebie. sadze ze nie pożałujesz. Oferta wazna w dniu 22 lutego. Tylko poważni panowie

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Konkretnej, zdecydowanej, nie na żarty, i od zaraz na pewno na dłużej. Normalny 38 letni facet, potrzebujący trochę ciepła zapachu kobiety. Kobiety, która ma już dość szukania i sama nie będzie bawić się w pisanie miliona maili które nie dają nic.
mam nudne życie brak tego czegoś.
Szukam Pani która chociaż trochę zmieni tą postać rzeczy, doda trochę energii i chęci
najchętniej nawet od dzisiaj ale na pewno na dłużnej.
Bez wygórowanych wymagań - nie szukam Lalki tylko prawdziwej KOBIETY


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Szukam dziewczyny która w poniedziałek ok. 20:30 spotka się ze mną na seks oralny w samochodzie. Marzy mi się realizacja takiego scenariusza: zjawiam się w umówione miejsce gdzie Ty czekasz mając pod kurtką/płaszczem tylko pończochy. Parkujemy gdzieś u ustronnym miejscu i tam zadowalasz mnie oralnie, rozliczamy się, odwożę Ciebie i się rozstajemy.
Jeśli jesteś zainteresowana to pisz. Czeka 48latek, 180cm, 92kg, 18cm


Mazowieckie - warszawa » SPONSOR DLA PANI
Jestem 38-letnim mężczyzną z klasą. Mój wygląd nie odbiega od średniej krajowej, a na braki intelektu i wykształcenia nie narzekam ;)
Silikonowe piersi to mój fetysz. Nie chodzi o rozmiar, chodzi o tworzywo i wszelkie jego konsekwencje. Dlatego właśnie zapraszam do kontaktu panie, których piersi nie są dziełem Natury.
Interesuje mnie układ na dłużej z jedną tylko osobą. Dyskrecja, klasa, normalność - to dla mnie podstawa.
Nie wierzę w znajomości na odległość, nie odpowiadam na listy bez fotografii.


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam! Szukam na tym portalu kobiety będącej prawdziwą miłośniczką seksu analnego. Anal jest dla mnie czymś na tyle wspaniałym, że klasycznego seksu nie potrzebuję w ogóle. Chciałbym poznać partnerkę, dla której nie byłoby to czymś do przyjęcia, lecz czymś naprawdę fajnym.

Proponuję stałą znajomość, w której oprócz seksu i pieniędzy będzie miejsce na wzajemną sympatię.

Jestem facetem przed czterdziestką, na poziomie i nieźle wyglądającym. Potrafię zapewnić dyskrecję, szacunek i kulturę, ale nie brakuje mi też naturalności i poczucia humoru.

Bardzo proszę o poważne odpowiedzi. Wiadomości jednozdaniowe i pozbawione zdjęcia będę ignorował. Uwaga: to NIE jest anons dla pań podających stawkę i numer telefonu w pierwszym mailu!

Wyłącznie Warszawa.


Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam poszukuje konkretnego Pana ktory pomoze mi finansowo nie jestem profesjonalistka dlatego tez odwazylam sie na anons na tym portalu. Jestem ładna mila 30 lat szczupla brunetka z wyksztalceniem srednim.Oczekuje od pana ktory sie mna zaopiekuje pomocy finansowej od 300 do 500 zl za spodkanie, w zamian mile spedzone chwile oparte na pieszczotach sex z nutka romantyzmu :)Panowie tylko w przedziale wiekowym od 40 do 60 lat .Pozdrawiam goraco Paula

Anglia - Londyn » FACET DLA FACETA
Witam szukam starszych panow na spotkania 1-2 w tygodniu mam 28 lat 186/98 miskowaty jestem Bi pasywem mam male doswiadczenie utile ci czas spelnie kazda fantazje co Sobie zapragniesz bardzo lubie ciagnac i jak mnie bierzesz od tylu Robison ze man co zechcesz czekam na kontakt tylko panowie w wieku 40-60 wyglad bez znaczenia

Kujawsko-Pomorskie - Bydgoszcz » ZASPONSORUJ PANIĄ
Dzień dobry, Szanse na znalezienie mężczyzny, którego szukam są.. niewielkie, jednak kto nie szuka.
Szukam mężczyzny do wymiany "myśli i pocałunków".
Szukam: mężczyzny:-), Kochanka.
Może to zaskakujące -na tym portalu - ale Twoja inteligencja jest dla mnie tak samo ważna jak wygląd,
.30 lat, 180cm 62kg, podobno ładna, ale tu sami przystojni i same piękne:-)
Nasz relacja ma się opierać na WZAJEMNEJ fascynacji intelektualnej i fizycznej.
Miłości jednak Ci nie zaoferuję, przygodę erotyczną, szacunek, ciekawie spędzony czas jak najbardziej.
Interesuje mnie znajomość z jednym mężczyzną i tego samego oczekuje, nie napisze na jak długo bo to zależy tylko od nas, wykluczam jednak spotkania jednorazowe.
Jeśli jesteś zainteresowany i zdecydowany, bądź masz pytania proszę pisz. Zdjęcie mile widziane, ale to nie warunek, ale .jestem tylko kobietą:-)nie ciekawską, a ciekawą Ciebie.
Oczekiwania w skrócie:-) - dyskrecji; o naszych spotkaniach wiemy tylko we dwoje, nie ingerujemy w swoje życie prywatne, to ma być "tylko" szaleństwo - w miarę krótkiej korespondencji mailowej z wymianą zdjęć; szukam realnej znajomości - elokwencji i inteligencji (inteligencja to fajny afrodyzjak, a po. miło mieć, o czym rozmawiać), pasji, zmysłowości, poczucia humoru
DUŻYMI LITERAMI - nie jestem; PROFESJONALISTKĄ! - nie WYSYŁAM zdjęć ; PUP, BIUSTÓW itp. mam ponad 30 lat, zdaję sobie sprawę kto tutaj też zagląda. - nie interesuje mnie "zrobisz mi loda w samochodzie" hmm w zimie ;-)? - pisanie "zrobię dla ciebie wszystko"; jest cokolwiek ryzykowne/głupie.prawda?.
Podtekst finansowy naszej znajomości nie oznacza że musimy ze wszystkim się zgadzać, a Ja mam tylko potakiwać - oznaczało by to że jestem ., głupoty to ja nie toleruję .
Ps. Proszę o poważne i przemyślane odpowiedzi, jestem zainteresowana tylko realną znajomością. Na jednozdaniowe odpowiedzi nie odpowiadam. Anons widoczny= aktualny


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Poznam sexi laske, na jutrzejszy mily wspolnie spedzony wieczor, seks po kazda postacia,
saska kepa, gocław... czekam,pozdrawiam.


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Spedzam najblizszy wtorek samotnie, w jednym z warszawskich hoteli w centrum.
Zechcesz dotrzymac mi towarzystwa?

Zaproponuj cos ciekawego i goracego, zabawmy sie wg Twojego schematu.

Sympatyczny 33 latek


Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY
Witam.
Spotkam sie jutro z pania okolo godziny 21 na mily namietny seks u mnie lub u Ciebie?
jak wolisz?
Mieszkam przy afrykanskiej, mily niezalezny 27 latek. zapraszam.


Anglia - north east ,newcastle, durham i okolice » FACET DLA KOBIETY
Witam
Szukam kolezanki, kochanki
Osoby z ktora bedzie mozna milo spedzic czas
Wiek od 18 do 45 lat
Moze byc singielka jak i kobieta w zwiazku
Ja po trzydziestce wysoki ciemne wlosy wiecej info maile
Pozdrawiam


Zachodnio-Pomorskie - Szczecin » ZASPONSORUJ FACETA
Lubisz dawac do bużki a może chcesz ostro i długo poruchać ciasna dupcia czeka napisz ustalimy szczegóły spotkania
Gwarantuje i oczekuje pełnej dyskrecji ożesz byc bi gay hetero płacisz korzystasz do woli w sexie jestem tylko pasywnny zapraszam


Poza granicami Polski - Bonn » FACET DLA KOBIETY
Witam mam na imie Maksymilian i mam 30 lat poszukuje kobiety od 18 do45 lat do wspulnego spedzania wieczorów i rozmów. Pozdrawiam i całuje

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Szukam przyjaciółki z Warszawy, posiadającej te miłe atrybuty. Garść statystyki o mnie: 40 lat, atletyczna budowa ciała, wzrost 190 cm, wyższe wykształcenie, szatyn, kolor oczu? sama zobaczysz...

Cala Polska - najchętniej Warszawa » FACET DLA KOBIETY
Witam,
Od jakiegoś już czasu poszukuje znajomości z dziewczyną, która jest suirtująca w apogeum swojego rozkosznego uniesienia.
Może jednak znajdzie się taka osoba?
Jeśli jestes faktycznie tryskającą podczas orgazmu kobietą, to odezwij się proszę.
Sądzę, że moglibyśmy wspólnie spędzic wiele niezapomnianych chwil, za które jestem w stanie odpowiednio się odwdzięczyć.
Czekam.


Małopolskie - Tarnów » FACET DLA KOBIETY
Poznam Panią do spędzania wspólnych chwil :) Wiek i wygląd obojętny. Ja 23 lata. Pozdrawiam

Mazowieckie - W-wa » SPONSOR DLA PANI
Dla Ciebie uczciwie 700zl za nasza pierwsza randke. Spotkam sie z dyskretna i zgrabna dziewczyna czerpiaca przyjemnosc z seksu analnego...35lat 185cm 84kg

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Poszukuje atrakcyjnej Pani na spotkanie w sobotni wieczor.
Ja - szczuply, zadbany, 40 lat.
Ty - atrakcyjna, bezpruderyjna, lubiaca seks


Mazowieckie - warszawa » SPONSOR DLA PANI
Szukam dyskretnej kobiety do sexu oralnego w aucie w godzinach wieczornych.
Spotkanie bez zbędnych pytań... robimy swoje i sie rozchodzimy. KONKRETNIE


Wielkopolskie - Poznań » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam ...

Szukam tą drogą... konkretnego, realnego ... mężczyzny...którego dopadła rutyna życia codziennego.. a wciąż ma mnóstwo niespełnionych fantazji.... ja 36 latka, wykształcona, pogodna... realna ... dbająca o siebie , atrakcyjna ...Bywam kicia domową ale i dziką namiętnością .... wierzę, że może nawiązać się nic sympatii i Ty pomożesz mi w troskach życia a dodam kolorytu Twojemu życiu ...Chętnie fetyszysta kobiecego biust ;-)))

więcej w emailu .... Pozdrawiam gorąco..


Cala Polska - małopolskie, śląskie » SZUKAM PRACY
Wykształcona, dyskretna, młoda i normalna kobieta szuka pracy w charakterze osobistej asystentki. Zajmę się zarówno biurem jak i szefem...

Cala Polska - Kraków, Katowice itp » ZASPONSORUJ PANIĄ
Wykształcona, dyskretna, młoda i normalna kobieta szuka pracy w charakterze osobistej asystentki. Zajmę się zarówno biurem jak i szefem...

Cala Polska - Londyn » DAM PRACE
Mam dla Was propozycję nie do odrzucenia. Jeśli lubicie sex i duże pieniądze, chcecie zapracować na swoją przyszłość i pozbyć się problemów finansowych, szukacie mieszkania w Londynie, chcecie być niezależne, a może macie ochotę przeżyć przygodę i poznać nowych ludzi to teraz możecie to wszystko połączyć!

Spróbuj. Rozmowa nic nie kosztuje. Jeżeli spodobają Ci się warunki i atmosfera u nas panująca, to sama zdecydujesz, czy warto. Moim celem jest znalezienie koleżanek na prywatne mieszkanie. Uwaga: prywatne! To nie jest agencja.

Do współpracy zapraszam dziewczyny:
- komunikatywne,
- z miłą aparycją,
- posiadające zdolności konwersacji i urok osobisty,
- zarówno te z doświadczeniem, jak i początkujące,
- uczciwe i szczere,
- otwarte,
- naturalne.

Wygląd nie gra tutaj największej roli, nie szukam top modelek! Liczy się Twoje nastawienie, entuzjazm i przyjemność,
jaką sprawia przebywanie w Twoim towarzystwie.

Z mojej strony możesz liczyć na:
- wysokie zarobki,
- zakwaterowanie w doskonałych warunkach w centrum Londynu,
- skuteczną reklamę,
- uczciwość i przyjazną, rodzinną atmosferę.

Pamiętaj to, co będziesz robić w moim mieszkaniu to nie praca, lecz tymczasowe zajęcie, które pozwoli Ci wybić się
finansowo, może nawet założyć własny biznes, albo po prostu zapomnieć o wszystkim. Możesz być pewna, że tej decyzji nie pożałujesz.

Zapraszam!
Agnieszka


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Zapoznam i spotkam sie z dziewczyna majaca predyspozycje do kobiecego wytrysku w trakcie zabawy. Wiecej informacji na e-mail.

Mazowieckie - blisko piaseczna » S/M - PANOWIE
chudy brzydki 43 latek ulegly pasywny chetnie poznam pare mauzenstwo ktore pozwoli lizac sie w czasie stosunku i po stosunlu lubie lizac dupcie stopy i nie tylko , wasze lokum lub auto , poiseczno konstancin i okolice wiek 18-70 lat

Zachodnio-Pomorskie - kołobrzeg gryfice » FACET DLA FACETA
hey ja 25 /175/73 niedoswiadczony chetny na spotkanie milo widziani miski i starsi trans na szybki numer ja bardziej akt ale niekoniecznie wymagane zdrowie i dyskrecja

Łódzkie - łódź » SPONSOR DLA PANI
Witam szukam kobiety na sex spotkania najlepiej z łodzi,w wieku 16-20.Spotkania w hotelu lub u ciebie.Czekam na poważne propozycje)

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Pi­sanie moje jest próbą wy­dar­cia z sa­mot­ności od­ro­biny god­ności i pieniędzy. Jestem dyskretną, ciepłą i otwartą kobietą. Chciałabym poznać mężczyznę dojrzałego, bezpiecznego i zadbanego. Nie jestem już dziewczyną, ale kobietą, świadomą siebie i powodów z jakich się tu znalazła. Sex jest sprawą intymną każdego człowieka, inne odczucia, potrzeby, tęsknoty. Taka relacja, w pewnym sensie zależność potrafi dać wiele nam obojgu, taką mam nadzieję. Zwracam uwagę mężczyzn, jestem wysoka, nie krzykliwa, czasem nieśmiała a czasem. Chciałabym otrzymać konkretne odpowiedzi aby nie pisać w nieskonczoność i nie czuć się jak na aukcji.

Pomorskie - Gdańsk » FACET DLA FACETA
Szukam pana 55+ z Gdańska. Ja 18 lat lekko puszysty mam fantazje bycia kobietą

<<<Strona: 14 / 30>>>    strony: 12345678910111213[14]15161718192021222324252627282930